Általános szerződési feltételek


Érvényes: 2020 szeptember 1.-től (Módosítva: 2020 november 1.)

Ezen szerződés automatikusan létre jön Ön, mint vásárló és köztünk mint MultiVitaminBazis.Hu webáruház (a továbbiakban mint webáruház) miután Öntől megrendelés érkezik és amivel Ön a vásárlónkká válik. Ez egy úgynevezett távol lévők között kötött szerződés, ami magatartási kódexre nem utal, elektronikus úton és magyar nyelven jön létre.

Távol lévők között kötött szerződés meghatározása: Ez egy olyan fogyasztói szerződés típus, amely a felek között nem személyes találkozás útján jön létre, hanem valamilyen online elektronikus kommunikációt biztosítani képes technológia illetve eszközök (például: Internet és számítógépek) segítségével termék értékesítésre és / vagy szolgáltatás nyújtására létrehozott rendszer alkalmazásával a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül.

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a webáruház (https://multivitaminbazis.hu) oldalain történő értékesítésekre. E dokumentum tárgya a webáruház weboldalain található valamennyi árucikk és szolgáltatás.

A webáruház üzemeltetési adatai:

  • Képviselője és üzemeltetője: Csabai István e. v.
  • Adószáma: 56447293-2-42
  • Nyilvántartási száma: 55094005
  • Székhelye: 1165 Budapest, Rutafa utca 15. fsz. 2.
  • Telefonszáma: +36 70 646 6797
  • Ügyfélszolgálat e-mail címe: info(kukac)multivitaminbazis.hu

Ügyfélszolgálata elérhető:

Hétfő - Péntek: 8:00 - 20:00
Szombat: 9:00 - 16:00
Vasárnap: zárva

1. Alap rendelkezések

1.1. Azzal, hogy Ön belép és elkezdi olvasni a webáruházban található tartalmakat vagy bármilyen egyéb módon elkezdi azt használni automatikusan a webáruház ezen szabályzatát Önre nézve kötelezőnek ismeri el. Még abban az esetben is, ha Ön nem lép be vagy nem regisztrál a webáruházba. Abban az esetben, ha a felhasználó nem fogadja el a feltételeket, akkor onnantól nem lesz jogosult a webáruház használatára.

1.2. Tilos a webáruház oldalaink a tartalmát vagy azok részleteinek a bárminemű másolása, letöltése, tárolása, feldolgozása valamint terjesztése a webáruház tulajdonosának írásos hozzájárulása nélkül. Valamint a webáruház fent tartja az összes jogát arra, hogy a webáruház oldalain létrejövő teljes vagy részleges tartalmat terjessze.

2. A webáruházba való regisztráció és az azon történő vásárlás

2.1. A felhasználó kijelenti, hogy a webáruház oldalaira való belépésével, mint ráutaló magatartásával, hogy a jelen szerződési szabályzatot és a webáruház adatkezelési szabályzatát megismerte és elfogadottnak tekinti. Valamint az adatkezelési szabályzatunkban leírtak szerinti adatkezelésünkhöz hozzájárul.

2.2. A felhasználó köteles a saját és a valóságnak megfelelő adatait megadni a webáruházba való regisztráció és vásárlás során. A hibásan vagy a valóságnak nem megfelelően megadott adatokból származó kellemetlenségekért, késedelmes vagy meghiúsult kiszállításért, stb. a webáruház nem vállal felelősséget.

2.3. A webáruház az oldalainak a használata közben fellépő esetleges műszaki problémákért és az azokból származó kellemetlenségekért nem vállal felességet.

2.4. Amennyiben Ön valamelyik terméknél a reális ártól nagy mértékben eltérőt tapasztal technikai hiba vagy emberi mulasztás vagy egyéb okból kifolyólag, a webáruház fenntartja a jogot az ár kijavítására azaz nem kötelezhető arra, hogy az adott terméket a hibás áron értékesítse. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján a szerződéskötést bármelyik fél megtagadhatja, amennyiben a körülmények megváltozásának lehetősége nem volt előrelátható, és a körülmények megváltozását nem ő (vállalkozó) idézte elő. Felajánlhatja a vásárlónak a terméket a valódi áron. Amennyiben a vásárló nem fogadja el, a szerződés semmis.

2.5. Webáruházunk az összes termékéről részletes leírást és fényképet illetve fényképeket tesz közzé a felhasználók számára. A termékeknél az árakat megtalálja nettó illetve az ÁFÁ-val (Általános Forgalmi Adó) növelt módokon is. Az ÁFÁ-val növelt ár a kiskereskedelmi vásárlási ár. Valamint az árak forintban értendők és a házhoz szállítás díját nem tartalmazzák.

2.6. A webáruház az akciós termékek esetében jól látható módon tünteti fel az akció mivoltát és az akciós árat. Valamin a webáruház akciós termékeiről külön oldalon is tájékozódhat az Akciók oldalunkon.

2.7. Minden regisztrált vásárlónk az első vásárlása után automatikusan a törzsvásárlónkká válik. A törzsvásárlói rendszerünk sávos kedvezményekből áll. Azaz a vásárlóink hűségét és a költések mértékét jutalmazzuk azáltal, hogy olyan mértékben adunk kedvezményt illetve kedvezményeket Önnek, amilyen mértékben hűséges webáruházunkhoz. Kedvezmény rendszerünk a következő:

  • 0%: Az első vásárlásnál vagy ha az utolsó vásárlás és az aktuális vásárlás között 90 napnál több idő telt el.
  • 3%: Abban az esetben ha az utolsó vásárlás és az aktuális vásárlás között 90 napnál kevesebb idő telt el.  Vagy ha valaki nem teljesítette a 5%-os kedvezmény szint feltételeit miután azt már egyszer elérte.
  • 5%: Minden olyan kedves vásárlónknak jár ez a törzsvásárlói kedvezmény, aki az utolsó elmúlt három hónapban mindegyik hónapban legalább egyszer vásárolt nálunk. Vagy ha valaki nem teljesítette a 7%-os kedvezmény szint feltételeit miután azt már egyszer elérte.
  • 7%: Azokat a vásárlókat jutalmazzuk ilyen mértékben, akik az utolsó elmúlt tizenkét hónapban mindegyik hónapban legalább egyszer vásárolt nálunk.

Szeretnénk felhívni figyelmét arra hogy a törzsvásárlói kedvezménye egyéb kedvezményekkel nem vonódik össze. Mindig automatikusan a magasabb kedvezményt veheti igénybe. Azaz ha ön mint 3%-os törzsvásárló megszeretne venni egy 10%-os akciós terméket, akkor 13%-os kedvezmény helyett csak 10%-os kedvezményt vehet igénybe.

Amennyiben vásárlás előtt bejelentkezik a felhasználói fiókjába, akkor böngészés közben ön a törzsvásárlói kedvezményének megfelelő kedvezményes árakat fogja látni. Kivéve, ha valamelyik terméket nagyobb engedménnyel kínálunk, mert ebben az esetben az akciós árat fogja látni.

3. Vásárlás illetve megrendelés

3.1. A vásárlás illetve a megrendelés menete úgy történik, hogy a felhasználó regisztráció után vagy esetleg regisztráció nélkül elkezd böngészni a webáruházban és kiválasztani a számára kellő terméket illetve termékeket. Amit úgy tehet meg hogy a termékek listájában a termék leírás alatt található “Kosárba tesz” szövegű gombot megnyomja. Vagy olyan módon, hogy a kiválasztott termék terméklapján megnyomja az ugyan ilyen szövegezésű gombot a jobb oldalon.

Ha egy adott termékből a termék lista oldalakon többet akar a felhasználó rendelni, akkor annyiszor kell megnyomni a kosárba tevő gombot, ahány darabot szeretne az adott termékből. Viszont egy adott termék terméklap oldalán a rendelő gomb feletti mezőben megadhatja számmal, hogy hány darabot szeretne vásárolni belőle mielőtt megnyomná a megrendelő gombot. A rendelési darabszámokat később a “Kosár tartalma” oldalon tudja módosítani. Úgy, hogy rákattint a “Termék(ek)” gombra és utána az alul lévő “Kosár tartalma” linkre (szövegre).

Valamint amikor beszeretné fejezni a rendelését, hogy a kiválasztott termékeket megvásárolja, akkor a “Kosár tartalma” oldalon tudja átnézni és ha szükséges módosítani a rendelését. Illetve itt tudja megadni a kuponkódját, ha rendelkezik ilyennel. És ha van vásárlási utalványa, akkor azt is ezen az oldalon tudja beváltani. Amikor teljesen elkészült a rendelése, akkor a “Fizetés” feliratú gomb megnyomásával jut el a fizetési oldalunkra és ott tudja kifizetni a rendelését illetve megadni a fizetés módját, megadni a szállítási címét, a számlázási címét, a szállítás módját valamint véglegesíteni / megerősíteni rendelését.

Vásárlás előtt van módja a különböző termékek összehasonlítására is, hogy könnyebben ki tudja választani, hogy melyik terméket szeretné megvásárolni. Ezt olyan módon teheti meg, hogy a termék listánál megnyomja a kétirányú nyilakat ábrázoló gombot. És amikor kiválasztotta az összes összehasonlítandó terméket, akkor az oldal tetején található “Termék összehasonlítás” feliratú linkre kattintva tudja megnyitni az összehasonlítási oldalt és ott kiválasztani az Önnek megfelelő termékünket.

Valamint arra is módja van, amennyiben regisztrál oldalunkon, hogy a kedvenc termékeit megjelölje a termék leírás alatt található “szívecske” ikonra kattintva és így az Ön “Kívánságlistájára” tegye azokat. Amit a fiókjában később meg tud tekinteni. Ezt a funkciót fel tudja használni arra, hogy a kedvenc termékeit vagy az éppen nem kapható termékeket összegyűjtse és később ne kelljen újra keresgélni azokat.

A vásárlási folyamatnál Ön bármikor vissza tud menni, hogy módosítsa az ebben a részben előzőleg megadott adatait.

3.2. Fizetési módok: A webáruház fizetési oldalán a vásárló kiválasztja a kívánt fizetési módot, ami lehet bankkártyás, PayPal, banki utalás és utánvét is.

3.3. Szállítási költség: Bruttó 15000 forint feletti vásárlás esetén a szállítási költség 0 forint. Az ennél kisebb megrendelés esetén a szállítási költség a futárszolgálat áraitól függően változhat és vásárlás véglegesítésénél lehet majd megnézni a konkrét összeget.

3.4. A vásárló a rendelésének a véglegesítésével illetve elküldésével tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik, amennyiben azt a megrendelés folyamán még nem egyenlítette ki bankkártyás fizetéssel vagy előre utalással. Itt hívjuk fel a vásárló szíves figyelmét arra, hogy  fizetendő végösszeg tartalmazza az összes vásárolt termék árát és az összes egyéb költséget is.

A vásárló megrendelése bekerül a webáruház adatbázisába és elektronikus úton ki lesz értesítve a megrendelésének az összes adatáról azaz, hogy mit vásárolt, mekkora mennyiségben és mekkora értékben. Az értesítésben megküldjük a megrendelés számát is, aminek a segítségével a vásárló tud a megrendelésére később hivatkozni, amennyiben az szükséges. 

A csomaghoz tartozó számlát a vevő e-mail címére küldjük, amit ott tud megtekinteni. Kérésre papír alapú formában is elküldjük.

3.5. A vásárló, amikor a futártól kézhez kapja a megrendelt csomagját, akkor köteles azt még a futár jelenlétében megvizsgálni, hogy az rendben sérülés mentesen érkezett-e meg hozzá. És amennyiben kézbesítéskor sérültnek vagy hibásnak találja a csomagot vagy a rendelt terméke(i)t benne akkor feltétlenül kérje, hogy a futár készítsen az esetről jegyzőkönyvet. A webáruház nem fogad el utólagos reklamációt abban az esetben, ha a sérülésről nem készült jegyzőkönyv a csomag átvételekor.

Abban az esetben, ha a vásárlóhoz a csomag sérülve érkezik, akkor azt a vásárló nem köteles átvenni.

3.6. A vásárló legkésőbb a vásárlás időpontjától számított 24 órán belül visszaigazolást kap a vásárlás tényéről. Mely visszaigazolás tartalmazza a vásárolt termék(ek) megnevezését és a vásárlás teljes költségét.

Amennyiben a vásárló nem kapja meg a vásárlásáról szóló visszaigazolását elvárható időn belül, de legkésőbb 48 órán belül, akkor mentesül a szerződés kötelezettsége alól. A webáruház nem vállal felelősséget a visszaigazolással kapcsolatban, ha annak a megérkezése azért hiúsult meg, mert a vásárló a regisztrációnál tévesen adta meg az e-mail címét vagy nem valósat adott meg. Valamint abban az esetben sem tud a webáruház, ha a visszaigazolás kézbesítése azért hiúsul meg, mert a regisztrált e-mail cím a beteltsége miatt nem tudja azt fogadni. Amennyiben nem kap visszaigazolást, akkor valamilyen hiba történt a rendelés során vagy esetleg a levélszemét (spam) könyvtárba került. Kérjük ha ez utóbbi történik a visszaigazolással, akkor legyen szíves az e-mail címünket [info(kukac)multivitaminbazis.hu] a levelező rendszerében a biztonságos e-mail címek közé felvenni, hogy a további rendeléseknél időben megkapja a visszaigazolásunkat. Problémás esetekben nyugodtan keresse ügyfélszolgálatunkat e-mailben vagy telefonon. Kérésre visszahívjuk.

3.7. A vásárló tudomásul veszi, hogy a webáruház által küldött visszaigazolások automatikusan kerülnek kiküldésre. Ebből kifolyólag ügyfélszolgálatunk megkeresheti a vásárlót, ha valamilyen tisztázandó kérdés merülne fel a rendelésével kapcsolatban, hogy azt megbeszéljék, mint például átmeneti készlethiány, stb. .

Amennyiben a kiszállítás késedelmesen történik meg a vásárló által a vásárláskor vagy a regisztrációnál hibásan vagy nem valósan megadott adatok miatt, akkor abban az esetben a webáruházat felelősség nem terheli.

4. Vevői rendelés feldolgozása

4.1. A webáruháznak a vevői rendelések feldolgozását kizárólag nyitvatartási időben van módja végezni. Így a nyitvatartási időn kívül érkező megrendeléseket csak a következő munkanap nyitvatartási idejében van módja intézni.

4.2. A rendelések feldolgozása még aznap vagy másnap megtörténik és a vásárló által megrendelt csomag a feldolgozás utána a futárszolgálathoz kerül.

Abban az esetben, ha a vásárló rendeléséről kiderül, hogy átmeneti készlethiány miatt nem teljesíthető, akkor a webáruház felveszi a kapcsolatot a vevővel, hogy egyeztessék a rendelés további sorsát. Azaz, hogy a kérdéses áru mikorra várható vagy esetleg a webáruház küldhet-e helyettesítő terméket a vásárlónak. Amennyiben hibás vagy nem valós adatok miatt ez nem tehető meg időben, úgy a keletkező késedelemért a webáruházat felelősség nem terheli.

5. Kiszállítási illetve átvételi módok

5.1. A kiszállítás a GLS futárszolgálattal történik a vevő által megadott címre.

5.2. A vásárló a rendelést az ő általa megadott címen vagy az általa kiválasztott GLS csomagponton  tudja átvenni.

5.3. A vásárló a szállítás illetve az átvétel módját a webáruház oldalán a fizetési oldalon tudja kiválasztani.

5.4. A vásárló számára a csomag kiszállítását illetve a csomagponton való átvételét a GLS futárszolgálat biztosítja illetve az adott szerződött GLS csomagpont.

5.5. Amennyiben a vásárló nem a webáruház által felajánlott szállítási módot választ és az a webáruházénál drágább, akkor a webáruház esetleges elállás esetén a többlet költséget nem köteles megtéríteni!

A webáruház szállítási díjai csak Magyarország területére vonatkoznak és érvényesek. Amennyibe a vásárló Magyarországon kívüli szállítási címre rendeli, akkor azt a webáruházunkkal egyeztetnie kell a kiszállítás előtt valamelyik elérhetőségünkön, mert ilyen esetben a szállítási költség jelentősen eltérhet a magyarországi áraktól.

6. Elállás joga

6.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet alapján teheti meg.

6.1.1. Mi viszont az Európai Parlament és a Tanács irányelvében meghatározott 14 napnál többet kínálunk fel arra, hogy ön élhessen az elállás jogával. Azaz 90 napot biztosítunk önnek arra, hogy a bizonyíthatóan tőlünk vásárolt termékét visszaküldhesse hozzánk.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvét megtekintheti ide kattintva:

Az Európai Parlament és a Tanács irányelve

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormány rendeletet megtekintheti ide kattintva:

45/2014. (II.26.) Kormány rendelete

6.2. A termék átvételének pillanatától kezdődik a vevő elállási jogának gyakorlásának kezdete.

6.3. Amennyiben Ön mint vevő élni akar az elállás jogával, akkor az ehhez szükséges kormány rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozati minta segítségével teheti azt meg. A webáruház nyilatkozatát ide kattintva töltheti le:

Elállási nyilatkozat letöltés

6.4. A vevőnek az írásban történő elálláshoz nincsen másra szükség, csak, hogy az elállási nyilatkozatot oldalunkon keresztül letöltse és értelem szerűen kitöltse és az átvétel napjától számítva 90 napon belül elküldje azt a számunkra.

6.5. A vásárló a vásárlástól való elállási jogát ezen szerződés érvényre jutásától, azaz a vásárlás pillanatától a rendelésének a kézhezvételig terjedő időszakban is érvényesítheti.

6.6. Amennyiben a vevő él az elállás jogával és a terméket átvette, akkor azt késlekedés nélkül, de legkésőbb a szándékának a közlésétől számított 14 napon belül a webáruházunknak köteles visszaküldeni.

6.7. Elállás esetén a webáruház a termék visszaérkezésekor, de legkésőbb 14 napon belül visszafizeti a vevő által fizetett teljes összeget.

6.8. Ha a vásárló a szokásostól eltérő módon kérte a szállítást és az így nagyobb költséggel járt, akkor elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a webáruház nem köteles megtéríteni!

6.9. Elállás esetén a termék visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. Ez azt jelenti, hogy portósan visszaküldött csomagot nem vesszük át és a vásárló elállási szándékát semmisnek tekintjük.

6.10. A webáruház követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés számára való megfizetését a vásárlótól.

7. Szavatosság

Ezen tájékoztatás a 45/2014.(II.26.) Kormány rendelet szerinti minta alapján készült.

7.1 Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a vásárló a termékszavatossági jogával?

A vásárló a webáruház által forgalmazott termékek hibás teljesítése esetén a webáruházzal szemben termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a vásárlót termékszavatossági igénye alapján?

A vevő – választása szerint ‒ az alábbi termékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott termékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a vásárló a termékszavatossági igényét?

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl termékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti termékszavatossági igényét?

A vásárló termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • A terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • A termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

8. Panaszkezelés

8.1. Webáruházunk arra törekszik, hogy a hozzá beérkező valamennyi megrendelését a lehető leggördülékenyebben és megfelelő minőségben teljesítse a vásárlóinak a teljes megelégedésére. Abban esetben, ha a vásárlónak ennek ellenére valamilyen panasza támad a szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, akkor a vásárló panasszal élhet szóban vagy írásban a webáruház felé. A vásárló a panaszát a Kapcsolat oldalunkon szereplő elérhetőségeinken keresztül teheti meg.

8.2. A webáruház a hozzá beérkező szóbeli panaszokat, ahogy lehet kivizsgálja és szükség szerint orvosolja.

Amennyiben a vásárló a panaszának a kezelésével nem elégedett vagy ha panaszának a kivizsgálása azonnal nem lehetséges, akkor a webáruház a panaszról és annak körülményeiről, amint lehet jegyzőkönyvet készít, és annak egy másolatát a vásárlónak odaadja vagy, ahogy lehet eljuttatja hozzá.

8.3. A webáruház a hozzá beérkező írásbeli panaszokat a beérkezésüket követő 30 napon belül kivizsgálja és megválaszolja azokat. A vásárló az írásos panaszát elküldheti a Kapcsolat oldalunkon megtalálható címünkre vagy e-mail címünkre.

Amennyiben a webáruházunk elutasít egy panaszt, akkor azt indoklással látja el.

A panaszok másolati példányát eltároljuk és azt a kiállítás időpontjától számított 5 évig megőrizzük, és hatósági kérésre azt bemutatjuk az ellenőrző hatóságnak.

8.4. A vásárló abban az esetben, amennyiben panaszát elutasítjuk, akkor a panaszával hatósági vagy békéltetői eljárást kezdeményezhet az ügyben.

8.5. A fogyasztók panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Azaz esetünkben az illetékes hivatal elérhetőségei a következők:

  • Cím: XVI. Kerületi Kormányhivatal - Hatósági Osztály, 1163 Budapest, Karát u. 18.
  • E-mail: fogyasztovedelem@16kh.bfkh.gov.hu

Ügyfélfogadás:

Ügyintézők:

Gémes Sándor: gemes.sandor@16kh.bfkh.gov.hu, +36 1 401 1628
Szűcs Gergő: szucs.gergo@16kh.bfkh.gov.hu, +36 1 401 1425

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő: 13:00-17:30
Szerda: 08:00-16:00
Péntek: 08:00-12:00

A fogyasztóvédelmi kérelmek, panaszok a fenti ügyfélfogadási időn kívül a kormányablakokban általános ügyfélfogadási időben is benyújthatók.

8.6. A MultiVitaminBazis.Hu webáruház, ha egy adott vitás helyzet megkívánja, akkor a békéltető eljárásban is együttműködik a vevővel. A békéltető testület hatókörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. További feladata a testületnek, hogy segítse a vitában álló feleket abban, hogy megegyezésre jussanak az adott vitás kérdésben. Amennyiben a felek nem tudnak egyezségre jutni, akkor az ügyben a testület hoz döntést a lehető legoptimálisabb módon a fogyasztói jogok megfelelő érvényesítésének érdekében.

A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A területileg illetékes békéltető testület elérhetőségei:

  • A Budapesti Békéltető Testület székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
  • Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
  • E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
  • Telefon: +36 1 488 21 31
  • Fax: +36 1 488 21 86

9. Egyéb rendelkezések

9.1. A jelen szerződési szabályzatban nem szabályozott kérdésekre és az értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre egyéb kikötés nélkül is érvényesek.

9.2. Jelen szerződési szabályzat visszavonásig érvényben marad. A felhasználók tudomásul veszik, hogy a webáruház jogosult egyoldalúan módosítani az Általános Szerződési Feltételeket. A felhasználók a webáruház és azon oldalainak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve ezen szerződési szabályzat automatikusan életbe lép.

10. Adatvédelem

10.1.A MultiVitaminBazis.Hu webáruház adatvédelmi tájékoztatója itt érhető el: 

Adatvédelmi nyilatkozat